Využijte dočasný 15% slevový kupon na on-line kurz.
WPHERO15

Obchodní podmínky

Kdo jsme

Adresa našeho e-shopu je: https://wphero.mojewebovka.cz. Naše zásady ochrany osobních údajů naleznete zde: https://mojewebovka.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju/.

Mgr. Michal Kaczor (WP Hero, MojeWebovka),
fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku, sídlo: Antala Staška 1156/12, 370 07 České Budějovice, IČ: 0777591

I. Objednávka

Online kurz si můžete objednat prostřednictvím rezervace (tou se rozumí rezervace Vašeho místa v souvislosti s účastí na online kurzu), a to konkrétně v sekci „Rezervace kurzu“ (v horním menu) na našich webových stránkách https://wphero.mojewebovka.cz, anebo prostřednictvím Vaší e-mailové či telefonické poptávky.

Pro dokončení rezervace je nutné vyplnit všechny povinné údaje, jako: Křestní jméno, Příjmení, Země, Ulice a č.p., Město, PSČ, Telefon a E-mailová adresa. Rezervaci dokončíte v pokladně e-shopu, a to stisknutím tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“. Přijetí rezervace Vám následně potvrdíme na Vámi vyplněnou e-mailovou adresu.

Účast na online kurzu můžete zarezervovat rovněž pro více osob. Všechny tyto osoby musí být seznámeny s našimi obchodními podmínkami, které jsou publikovány na této adrese: https://wphero.mojewebovka.cz/obchodni-podminky/. Zúčastněním těchto osob na našem školení máme za to, že s obchodními podmínkami souhlasily.

Po úspěšné rezervaci Vám náš systém ihned vystavení fakturu, která bude zároveň zaslána na Vaší e-mailovou adresu společně s potvrzením o provedené rezervaci. Pokud rezervaci neuhradíte ve stanoveném termínu (zpravidla do 5 dnů od vystavení), rezervace místa tímto propadá a nejsme schopni Vám garantovat, že na online kurzu pro Vás zbyde místo.

Pokud se rozhodnete svou účast na online kurzu zrušit, učiňte tak prostřednictvím e-mailu na: jsem@michalkaczor.cz nebo michal@mojewebovka.cz.
Storno poplatky za zrušení účasti na školení jsou následující:
– více než 10 dnů před konáním online kurzu Vám vrátíme 100 % ceny;
– méně než 10 dní před konáním online kurzu je storno poplatek ve výši 100 % ceny, tedy vrácena nebude žádná částka.
V případě zrušení rezervace Vám vrátíme cenu školení sníženou o příslušný storno poplatek do 10 pracovních dnů od našeho potvrzení, že jsme od Vás přijali informaci o zrušení rezervace a vyřizujeme ji. Nezapomeňte nám rovněž poslat číslo účtu, na který chcete částku zaslat.

Ve výjimečných případech můžeme změnit termín školení. Pokud k tomu dojde, kontaktujeme vás minimálně 5 pracovních dnů před konáním online kurzu na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

II. Platební podmínky

Náš online kurz je nutno zaplatit dopředu, ve lhůtě splatnosti stanovené na zálohové faktuře (zpravidla 5 dnů). Bez úhrady Vám nebude účast na online kurzu umožněna.
Pokud vystavíme zálohovou fakturu a ta není uhrazena ve splatnosti, nemáme povinnost Vám účast na online kurzu poskytnout a rezervovat místo.
Pokud budete platit převodem, prosíme Vás o uhrazení společně s uvedením variabilního symbolu, abychom byli schopni platbu korektně přiřadit a spárovat.
Nejsme plátci DPH. Ceny jsou uváděné s DPH.
Daňový doklad Vám zašleme v elektronické podobě na e-mailovou adresu, kterou uvedete v rezervaci online kurzu.

III. Autorská a osobnostní práva

Veškeré materiály, které na online kurzu nebo následně po něm obdržíte, jsou určené výhradně k osobnímu studiu a použití. Používáním materiálů pro jiné, než jmenované účely, se dopouštíte porušování našich autorských práv a vystavujete se souvisejícím právním rizikům.
Online kurzy se z důvodu ochrany osobnosti nesmí nahrávat nebo jinak zachycovat bez našeho výslovného souhlasu (a případně souhlasu ostatních účastníků), a to ani pro osobní užití. Účastníci se však mohou s lektorem individuálně domluvit, že chtějí konání online kurzu nahrát pořadatelem/lektorem.

IV. Závěrem

Naše vztahy se řídí českým právem.

0
    0
    Obsah košíku
    Váš košík je prázdnýZobrazit kurz