I. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou „VOP“) platí pro nákup online kurzů a služeb z e-shopu na online adrese: https://wphero.mojewebovka.cz (online kurzy a služby jsou dále také uváděné jen jako „digitální obsah“). Vše probíhá přes webové rozhraní provozované společností DIGITAL WOLF s.r.o., IČ: 07253451, se sídlem Hlavní 341/102, 664 31 Lelekovice, společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 107175. (dále též jen jako „Prodávající“).
  2. Nákup online kurzu a služeb z e-shopu probíhá na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím. Proces uzavírání Kupní smlouvy je podrobně popsán v čl. III. VOP. Tyto VOP jsou dokumentem, který je nedílnou součástí Kupní smlouvy a podrobně uvádí a vysvětluje práva a povinnosti obou stran kupní smlouvy, tedy Kupujícího i Prodávajícího. Ujednání, která jsou v Kupní smlouvě odlišná od ustanovení VOP, mají přednost (tedy text Kupní smlouvy je nad textem VOP). VOP řeší i některé další otázky, které s nákupem digitálního obsahu nebo s užíváním internetových stránek souvisí.
  3. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici ještě předtím, než online kurz nebo službu z e-shopu koupíte. Prosím, přečtěte si VOP pečlivě a v případě, kdy k nim budete mít připomínky či dotazy, kontaktujte nás ještě před objednáním online kurzu nebo služby (tj. před kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“). Kontakty naleznete v čl. II. VOP. Vzájemná komunikace je nejlepším způsobem, jak eliminovat případné budoucí nejasnosti mezi námi. Tím, že kliknete na tlačítko „Odeslat objednávku“ totiž potvrzujete, že jste VOP viděli, četli a souhlasíte s takovým průběhem obchodu a spolupráce, jaký zde popisujeme. Zároveň tím (tj. kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“ potvrzujete, že svoji objednávku myslíte vážně a že jste, stejně jako my, připraveni splnit své závazky z následně uzavřené Kupní smlouvy (tj. my jako Prodávající máme především závazek dodat vám objednaný online kurz nebo službu a vy jako Kupující máte závazek za něj zaplatit dohodnutou cenu).
  4. Ve VOP máte k dispozici všechny podstatné informace. Pro rychlejší orientaci je zde obsah:

II. Důležité pojmy (definice)

  1. PRODÁVAJÍCÍ. Prodávajícím je: DIGITAL WOLF s.r.o., IČ: 07253451 se sídlem/místem podnikání: Hlavní 341/102, 664 31 Lelekovice. Adresa pro doručování elektronické pošty, a zároveň primární kontaktní údaj: [email protected].
  2. KUPUJÍCÍ. Kupující je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní uzavře s námi, jakožto Prodávajícím, Kupní smlouvu, a tím koupí online kurz nebo službu. Kupujícím může být podnikatel (podnikající fyzická osoba, často také uváděná jako OSVČ, anebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost), anebo spotřebitel.
  3. SPOTŘEBITEL. Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, budu mít zato, že Kupní smlouvu uzavíráte jako podnikatel a ne jako spotřebitel.
  4. SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA. Je jí Kupní smlouva, ve které jako Kupující vystupuje spotřebitel. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než Kupující, který není spotřebitelem. Současně má prodávající i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému Kupujícímu a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li Kupujícím jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.
  5. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je Kupní smlouva, pokud je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se Prodávající a Kupující museli osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní (na základě objednávky učiněné přímo na internetových stránkách vyplněním potřebných údajů Kupujícím) nebo prostřednictvím emailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
  6. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY. Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Kupující objednává online kurz nebo službu přes webové rozhraní, tj. skrze objednávkový systém, resp. platební bránu, odesláním vyplněného objednávkového formuláře.
  2. POPIS ONLINE KURZU NEBO SLUŽBY. Na webovém rozhraní (konkrétně na webových stránkách s adresou https://wphero.mojewebovka.cz) je uveden podrobný popis nabízeného online kurzu nebo služby včetně uvedení toho, co obsahuje a v jakém formátu je poskytován. Je zde i podrobný popis bonusů, které mohou být ke kurzu poskytnuty. Veškeré prezentace uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru. Jako Prodávající nejsem povinen uzavřít Kupní smlouvu ohledně těchto produktů. Ustanovení  § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.
  3. OBJEDNÁNÍ ONLINE KURZU NEBO SLUŽBY. Pro objednání online kurzu nebo služby přes webové rozhraní slouží objednávkový formulář, kde jako Kupující vyplníte vaše křestní jméno, příjmení, zemi, ulici a č.p., město, poštovní směrovací číslo, telefon, e-mailovou adresu a zvolíte způsob úhrady.
    • Před odesláním objednávky vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do objednávkového formuláře, a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.
    • O obdržení objednávky vás budeme informovat mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, kterou jste zadali v objednávce. Informace o obdržení objednávky je zasílána automaticky. Není-li v potvrzení uvedeno, že objednávku přijímáme, zašleme vám informaci o přijetí objednávky v následném mailu. Do okamžiku než je vám doručeno potvrzení o přijetí vaší objednávky, je možné telefonicky nebo emailem (na adresu uvedenou v čl. II. VOP) objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je Kupní smlouva uzavřena.
    • V pochybnostech vás můžeme kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabýváme.
  4. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí z naší strany a tyto VOP. Smlouvu archivujeme v elektronické podobě, není přístupná.

IV. Cena online kurzu nebo služby a platba

  1. CENA KURZU NEBO SLUŽBY. Na webovém rozhraní je vždy uvedena i aktuálně platná cena online kurzu nebo služby. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena. Pokud je uvedena akční cena, je spolu s tím uvedeno i za jakých podmínek a do jaké doby akční cena platí. Vzhledem k charakteru online kurzu nebo služby nevznikají žádné náklady na dopravu a ani další náklady spojené s jeho dodáním. Kalkulovaná cena uvedená v souhrnu objednávky (tj. předtím než kliknete na tlačítko „Odeslat objednávku“) je již konečnou cenou.
  2. Sjednanou kupní cenou je cena uvedená u online kurzu nebo služby v okamžiku odeslání vaší objednávky (uvedená v odeslaném objednávkovém formuláři). Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání cen) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Kupní smlouvy, pak nejsme povinni vám za takovou zjevně chybnou cenu online kurz nebo službu dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsme oprávněni od Kupní smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně kupní ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z naší strany, platí kupní cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.
  3. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinni vám online kurz nebo službu dodat až po úplném zaplacení sjednané kupní ceny. Do okamžiku úplného zaplacení kupní ceny zůstává přístup k online kurzu nebo službě v našem vlastnictví.
  4. ZPŮSOB PLATBY. Kupní cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
    • bezhotovostně bankovním převodem na náš účet (platba trvá většinou 1 – 2 pracovní dny): pokyny k platbě, v podobě zálohové faktury, obdržíte v mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a online kurz nebo služba co nejdříve dodán/a.
    • bezhotovostně platebními kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro (platba se provede ihned).
    • online bankovním převodem (platba se provede ihned).
  5. Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti Stripe, Inc., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti Stripe, Inc. Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Kupní cena se hradí v korunách českých nebo eurech.
  6. SPLATNOST KUPNÍ CENY. V případě bezhotovostního převodu je kupní cena splatná do 14 dnů od potvrzení přijetí objednávky. Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet. O přijetí platby vám vystavíme doklad o přijaté platbě, který u online platebních metod obdržíte obratem po provedení platby, v ostatních případech do 3 dnů od přijetí platby. Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije. Online kurz nebo službu není možné hradit formou splátkového kalendáře.
  7. Předmět koupě je produktem duševního vlastnictví, a proto je zakázáno jakékoliv jeho šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora, Mgr. Michala Kaczora a vlastníka práv společnosti DIGITAL WOLF s.r.o. Uzavřením kupní smlouvy kupující přijímá, že jakékoliv použití informací z předmětu koupě a úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí, jsou pouze v rukou kupujícího a autor za ně nenese žádnou odpovědnost. V předmětu koupě může kupující najít informace o produktech nebo službách třetích osob. Tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k této tematice.

V. Dodací podmínky

  1. ZPŮSOB DODÁNÍ ONLINE KURZU NEBO SLUŽBY Přístup do online kurzu vám bude povolen po uhrazení kupní ceny na vámi sdělenou elektronickou adresu zasláním odkazu v podobě adresy webové stránky, na které se do online kurzu zaregistrujete.
  2. DODACÍ LHŮTA. Délka dodací lhůty závisí na zvoleném způsobu platby a typu služby. Je-li platba prováděna běžným bankovním převodem, bude online kurz dodán nejpozději do 3 pracovních dnů poté, kdy bude platba připsána na náš bankovní účet. U platby online platební kartou nebo rychlým online převodem bude zaslání odkazu k registraci do online kurzu realizováno do 24 hodin po provedení platby. Přístup do kurzu bude povolen do 24 hodin od registrace do kurzu. V případě služby je dodací lhůta závislá na sjednaném termínu. 
  3. NÁKLADY NA DOPRAVU. S ohledem na charakter produktu (online kurz nebo služba) nejsou účtovány žádné náklady na dopravu.
  4. Po dodání online kurzu si prosím co nejdříve zkontrolujte funkčnost a dostupnost obsahu a zjistíte-li nedostatky nebo vady, kontaktujte nás, prosím, abychom mohli provést nápravu. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. VIII těchto VOP.
  5. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s online kurzem (podrobnosti obsahuje čl. VI. VOP).

VI. Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem

  1. Digitální obsah (online kurz) zasíláme pouze vám, jako Kupujícímu, na vaši elektronickou adresu, případně zpřístupněním adresy webové stránky, kde je obsah umístěn. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení. Obsah otevřete v internetovém prohlížeči, pokud byl dodán formou zaslání odkazu na webovou stránku. Pro online kurz a jeho fungování je nezbytné, abyste byli připojeni k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení. Nezodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti vašeho internetového připojení. Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.
  2. Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez našeho výslovného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalšími osobami. Online kurz slouží pouze ke vzdělávacím účelům a informačním účelům a je vytvořen s využitím znalostí a zkušeností podílejících se osob. Jedná se o návody a doporučení a záleží na vašich schopnostech a dalších okolnostech, jaké výsledky s jejich pomocí dosáhnete. Produkty nemohou nahradit osobní konzultaci. Nezodpovídáme za váš případný neúspěch v aplikaci postupů, rad a doporučení uvedených v online kurzu

VII. Odstoupení od kupní smlouvy

  1. Ze zákona může spotřebitel od smlouvy uzavřené distančním způsobem zpravidla odstoupit bez udání důvodů ve 14denní lhůtě od uzavření kupní smlouvy, pokud online kurz nebo členství v kurzu nesplní vaše očekávání nebo i z jakéhokoli jiného důvodu. V takovém případě nás, prosím, o uplatnění garance spokojenosti informujte elektronicky na [email protected] nebo písemně na adresu uvedenou v úvodu těchto VOP. V informaci uveďte, že využíváte právo ve 14denní lhůtě odstoupit od Kupní smlouvy v rámci garance spokojenosti a přiložte prosím, pokud možno, i doklad o koupi online kurzu nebo sdělte aspoň datum nákupu, vaše identifikační údaje a údaj o tom, jaký online kurz jste zakoupili. Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat. 14denní lhůta platí pro službu, která nebyla využita. V opačném případě taková služba není předmětem reklamace a úhrada zůstane Prodávajícímu v celkové výši. Pokud jste tedy dostali přístupové údaje ke kurzu, vygenerovali si přístupové heslo a začali kurz aktivně používat, Prodávající není povinen úhradu vracet Kupujícímu (Vám).
  2. Uplatnění garance spokojenosti formou dle předchozího odstavce ve 14denní lhůtě znamená, že musí být odstoupení od Kupní smlouvy odesláno emailem na [email protected] nebo odesláno poštou na naši adresu uvedenou v čl. II. odst. 1 VOP, případně na tuto adresu doručeno osobně či prostřednictvím jiné osoby.
  3. Jako Kupující můžete od Kupní smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo Kupní smlouvou a VOP, zejména v případě vadného plnění (článek IX. VOP). Jako Prodávající jsme oprávněni od Kupní smlouvy odstoupit v případě vašeho prodlení s platbou kupní ceny, pokud je delší než 10 dní po splatnosti a v případě podstatného porušení vašich povinností z Kupní smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do webového rozhraní, porušení autorských práv a v dalších případech stanovených zákonem.
  4. Je-li Vám společně s online kurzem poskytnut dárek, je darovací smlouva mezi námi uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od smlouvy z vaší strany bez uvedení důvodů, pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni nám poskytnutý dárek nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit. Veškeré dárky a bonusy jsou zasílány či zpřístupněny až po úhradě kupní ceny, není-li na webovém rozhraní uvedeno, že jsou posílány až po uplynutí lhůty garance spokojenosti. Společně s uplatněním odstoupení od smlouvy bez udání důvodů Kupujícím, ztrácí Kupující automaticky přístup ke všem těmto výhodám.

VIII. Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád

  1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a § 2165 až 2174 NOZ.
  2. Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 a § 2161 až 2164 NOZ.
  3. Jako Prodávající zodpovídáme za to, že online kurz nebo služba při převzetí nemá vady. 
  4. V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit máte právo od smlouvy odstoupit. V případě, že neodstoupíte od smlouvy, můžete požadovat přiměřenou slevu. Přiměřenou slevu můžete žádat i v případě, že bychom nebyli schopni vám online kurz nebo službu bez vad dodat, stejně tak i v případě, že bych nesjednali nápravu v přiměřené době nebo že by vám sjednání nápravy působilo značné obtíže.
  5. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud byste před převzetím produktu věděli, že online kurz nebo služba má vadu, anebo byste vadu sami způsobili. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním online kurzu.
  6. Pokud vám nebyl online kurz nebo služba dodán/a v dodací lhůtě, prosím, zkontrolujte nejprve složky „hromadná pošta“ nebo spam a zkontrolujte s místní poštou. Pokud ani tam odkaz do online kurzu nebo zboží nenaleznete, uplatněte reklamaci dle následujícího odstavce.
  7. Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. Reklamaci můžete uplatnit emailem na naší elektronickou adresu nebo zaslat písemně na adresu uvedenou v čl. II VOP.  Uvítáme, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytneme písemné potvrzení.

IX. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

  1. Máte-li k uzavřené Kupní smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte nás prosím na adrese uvedené v čl. II. VOP nebo na elektronické adrese [email protected].
  2. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
  3. Pokud mezi námi jako prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  4. Uvádíme, že nejsme vázáni žádnými kodexy chování (§ 1826 odst. 1 písm. e) NOZ).

X. Závěrečná ustanovení

  1. Kupní smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a Kupujícího ze smlouvy vyplývající.
  2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete zde.
  3. Vezměte  prosím na vědomí, že jsme oprávněni tyto VOP jednostranně měnit, pro Kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.
  4. Tyto VOP jsou účinné od 15.5.2023